poniedziałek, 11 lutego 2013

Folkowo

Wczoraj przywiozłam Skarby, którymi obdarowała mnie starsza siostra. Przeleżały u niej w kanapie trochę czasu ... Przeglądając je, zrobiło mi się ich szkoda, że tak na chwilę ujrzą światło dzienne i znowu trafią do kanapy. Postanowiłam, więc zrobić im sesję zdjęciową i pokazać co nieco :D
Życzę miłego oglądania!

Naszą podróż zaczynamy od wydzierganej narzuty na łóżko, myślę, że pięknie wyglądałaby w sypialni.



Tę serwetę, poznaję, jak nic! Identyczna przykrywa maszynę do szycia u mojej mamy:)

Tutaj w powiększeniu. O rany! kto ma tyle cierpliwości?!!! Ja na pewno nie!

Teraz nie wiadomego pochodzenia przydasie:

To dziwne słowo poniżej, to po szwedzku - gazety :D (tak przynajmniej mówi pan google). Ale i tak nie mam bladego pojęcia do czego służył poniższy komplecik? Może ktoś z Was się domyśla?

 Nie zabrakło gołąbków:
 I zasłoneczka, całkiem sporych rozmiarów:



Teraz będzie krzyżykowo:




Trochę serwetek i mini obrusików:







To jest słodkie, większy obrusik, na około ma jeszcze taki sam krąg róż :)



I dość spore serwety:


Po prawej powiększenie wzoru dużej serwety

Tutaj, ktoś próbował coś sklecić z mniejszych serwetek:

Znalazły się też nawleczki na podusie:


Tę nawleczkę pamiętam z dzieciństwa, leżała na kanapie u babci. Malowana, pewnie na jedwabiu, niestety już bardzo zniszczona:(


Trochę koron i koronek:




Ta korona miała szczęście i zawisła w drzwiach (tzn w dziurze na drzwi:)

O właśnie tu. Może jest za bardzo pomarszczona, ale to nie jej docelowe miejsce (taką mam nadzieję:)

I na koniec miłe Panie i Panowie, hit, który mnie rozbroił czyli 

"Dobra gospodyni dom wesołym czyni"!


Tym słodkim akcentem kończę swoją przydługą fotorelację i życzę dobrej nocy!

13 komentarzy:

  1. Allle skarby i wspomnienia :-)
    Też niektóre podobne były u mnie w domu kiedyś, kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże ale piękne rzeczy!!!!! I ile czasu pochłonęły komuś,sama nie wiem co mi się najbardziej podoba,chyba zasłona z 5 zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Że tak powiem...zatkało mnie. Przepiękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zatkało, dlatego postanowiłam je trochę pokazać, coby i inni mieli przyjemność z oglądania:)

      Usuń
  4. Zasłoneczka wymiata!!!! I ta serweta z mniejszych serwetek! Jezu, ile tu pracy!!!!! Super cuda masz!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Ile pracy! To dopiero trza mieć cierpliwości!

      Usuń
  5. Rewelacja! Leżało to wszytko u siostry w kanapie? Dała Ci to? :D Takie fajne stylowe rzeczy nie powinny być gdzieś schowane, mam nadzieję, że będziesz nie miała na widoku, bo piękne są :) Te serwetki i serweta na maszynę mnie zachwyciły najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety też poleżą w kanapie, ale mam nadzieję, że niedługo:D

      Usuń
  6. Pięknie jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy. Odświeżyć i używać, bo szkoda żeby w szafie leżały.

    OdpowiedzUsuń

:D