poniedziałek, 2 września 2013

Zdarza się najlepszym ;D

Nie tylko ja narzekam na brak czasu. Gdzie nie zaglądam każdy marzy o minimum 50 - godzinnej dobie :) Ale mamy to co mamy i 24 muszą nam starczyć. Po urlopie od razu, wiadomo do pracy i szycia. To drugie zdecydowanie mi bardziej odpowiada!
Dwie filcowe listonoszki na zamówienie, jak się okazało właścicielki jednej z moich toreb. Poznałam też osobiście howavartkę, którą to żmudnie wycinałam, przyklejałam i przyszywałam do listonoszki:) Jak się okazało jest rówieśniczką Miśki i miło było wymienić się z włascielami doświadczeniami w kwestii psiej starości.
Tym razem na jednej z toreb pojawiła się nova scotia duck tolling retriever. Przyznam się, że jestem zauroczona tą rasą, a nawet, jak Miśka zaczęła się starzeć, mocno analizowałam wzięcie równolegle nowego psa do pracy i miała to być właśnie nova scotia duck tolling retriever ...



Tak więc oprzeć się nie mogłam takiemu wyzwaniu, trzeba było przyjąć zamówienie z dobrodziejstwem inwentarza i ...


Wiem! Wiem! Kot! No trudno, zdarza się najlepszym ;D


****************************
Pochwalę się jeszcze, że Sezam znowu otworzył swe podwoje i z wczorajszej wizyty u rodzicieli przytargałam górę sztuczności, ale może i z tego uda mi się coś stworzyć.

Zaczynając od góry:
- granat - dobre 10 metrów - wygląda na grubszą podszewkę;
- rozciągliwa krateczka w brązach - ten mi się najbardziej podoba, ale ma skazy;
- trzy pasy słodkiej brązowej krempliny (moja Mam mówi na to gremplina:)
- srebrna podszewka (tego jestem pewna:)
- przezroczysta biel! tego też z 6 metrów - wygląda jak cieniutka kremplina;D
- brązowe coś - metrów od metra - ale na pewno nadaje się na torby!!!
- tego też jestem pewna - gruba granatowa kremplina metrów chyba 10 :(

Zdobycz poniekąd dziwaczna. Chyba te cudne krempliny potnę na paski, wezmę u Mamy lekcję szydełkowych dywaników, i pocisnę okrągły do salonu?

Powiem tylko, że w weekend siedziałam i wycinałam i zszywałam a dzisiaj nadziewałam i jutro znowu będę zszywać ... i mam nadzieję, że do czwartku skończę:D

Pozdrawiam i zapraszam na moje roczkowe candy!

21 komentarzy:

  1. A proszę, jak to się koleżanka złamała i kota wydziergała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubolewam nad tym strasznie! Ale te koty, wszędzie się wkręcą!

      Usuń
    2. Hej, hej, ja protestuję! Przed kilkoma godzinami stałam się szczęśliwą posiadaczką owej torby z kotem i wypraszam sobie takie uwagi względem kotów! :P

      (ale torba piękna i zdecydowanie doceniam talent!)

      Usuń
    3. Bardzo mi miło gościć posiadaczkę mojej torby, super, że się podoba!

      Usuń
  2. Co chcesz od kota? Przecież widac, że kot od razu!!! Ładny kolor filcu na listonoszkach......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie KOT!!! A miało być tak pięknie i same psiaki powinny wyskakiwać spod igły:)

      Usuń
    2. Jako zagorzała kociara przyłączę się do głosu - co chcesz od kota? ;)
      Fajne torebki.
      Materiały na zdjęciu nie wyglądają na takie sztuczydła.

      Usuń
    3. No niestety są. Chociaż patrząc na dzisiejszą sportową odzież to też same sztuczności :)

      Usuń
  3. Wspaniałe łupy i super te torebki. Generalnie wolę koty, ale ta z psiakiem jest fajniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są bardzo fajne, i ta z kotem i z psem. Świetnie ci wyszły:) A można taką u cb zamówić?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne torby :-)
    Ja również bym chętnie taką zamówiła - z berneńczykiem... tylko większą :-) da się? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. W sprawie toreb zapraszam miłe Panie do kontaktu mejlowego pieskie.szycie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. " Kot? Oj, kot! Pani matko, kot, kot narobił mi w pokoiku łoskot. Kot, kot, kot, pani matko! Kot, kot, kot, pani matko! Kot, kot, kot, pani matko! Kot, kot, kot...tako jakoś się mi skojarzyło :D Fredro wiecznie żywy :) Piękne torby-gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Jaka kicia ;) Torby bardzo ładne, wyglądają na porządne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooo jest i kicia :)))) kocham Twoje torebki....są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torby bajeczne, kocia też :) A ze zdobyczy na pewno coś stworzysz. Od czego kreatywność ... Głaski dla Miśki. Moje straszne problemy maja z linieniem?! Goldenka Frajda wygląda jak lablador. Musze do veta.

    OdpowiedzUsuń

:D