niedziela, 29 września 2013

Rozwiązanie konkursu!

Dłużej na łaskawość Szanownej Komisji czekać nie mogę, sama z niecierpliwości umieram. Żadnej współpracy w tym zakresie! Dzisiaj to już szczyt, po wciągnięciu rosołu z głowy łososia nie mogłam liczyć już na nic:( Sami zobaczcie ...





Chcąc nie chcąc sama za robotę się wzięłam! Do rzeczy:D

Chciałam podziękować Wam za udział rocznicowej zabawie
za miłe słowa i za to że tu zaglądacie i mnie wspieracie. 
Dzięki Wam sporo się nauczyłam i uczę dalej.

Nie będę przytaczała statystyk, szkoda czasu, losowanie czeka :) Hand made'owe przygotowanie losowania i tak mnie dzisiaj pochłonęło bez reszty. Pomocnik zastępczy już czeka. Czułam się jak świstak, który wycina i wycina, a później zwija i zwija :D A niecierpliwość zżerała mnie strasznie, chciałam się jak najszybciej dowiedzieć, kto zostanie obdarowany i jakie psie wyzwanie mnie czeka? Czy będzie łatwo i trafię na rasę którą mam ogarniętą czy całkowitą nowość lub zagadkowego kundelka. Bo jak by kto nie wiedział, to ras tu się zjawiło co nie miara! Na czele z kundelkami! W dodatku do pary z kotami!!!


Torebka losująca została przygotowana, blokada zwolniona ...


Nagrodę główną, czyli ekotorbę "Spacer z psem" z wizerunkiem swojego ulubieńca otrzymuje ...


Nagroda niespodzianka miała powędrować do autora najciekawszej wypowiedzi na temat wyboru aplikacji. Niestety nie mogłam się zdecydować. Bo i wzruszające opowieści były, i zabawne, i wierszyki. Dziękuję! Wszystkie dla mnie ciekawe! W związku z powyższym postanowiłam wylosować niespodziankowego zwycięzcę! 
Torebka losująca znowu poszła w ruch i .... Nagrodę niespodziankę otrzymuje ....


Teraz Torebka losująca zostaje opróżniona i trafia do niej kolejna partia losów.


Losujemy drugiego cukiereczka w postaci zestawu do szycia! Który to powędruje do ....


Wszystkie zwyciężczynie zapraszam do kontaktu mejlowego pieskie.szycie@gmail.com

Jeszcze raz Wam dziękuję 
i życzę wszystkim słonecznej niedzieli :D

16 komentarzy:

  1. Ojeej.. miłe zaskoczenie, cudowne uczucie. Nie spodziewałam się swojego przydomku wylosowanego z tak wielkiej ilości białych karteczek. Już piszę na maila, ogarnięta emocjami,
    Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie miłe wrażenia, które właśnie mnie przechodzą, bo nie często udaje mi się coś wygrać, a szczególnie, kiedy mam tak wielką (wspaniałą) konkurencję.
    Jeszcze raz dziękuję,
    Pozdrawiam serdecznie razem z Sashą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie będzie wyzwanie:) W duszy miałam nadzieję, że wylosuję znajomą rasę, a tu taka niespodzianka! Będę musiała wziąć się ostro do roboty!

      Usuń
  2. No to GRATULACJE!
    Pozdrawiam Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom :)
    Dziękuję za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka szkoda:( ale gratuluję szczęśliwym osobom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwycięzców ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :))))) szczęściarzom :)
    A zdjęcie psiuniu cuuuuudo
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwycięzców:) Szkoda, że mi się nie udało:)

    Pozdrowienia dla Ciebie i dla Komisji!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!! :)

    I pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!!! :)

    I pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!! :)

    I pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dziękuję za zabawę :) Torebka losująca super!

    OdpowiedzUsuń

:D