środa, 16 lipca 2014

Żeby nie było za słodko

Coby Was nie zemdliło od słodyczy płynących z poprzednich postów, dzisiaj Basenji jedna z ras psów, należąca do grupy szpiców i psów pierwotnych, zaklasyfikowana do sekcji ras pierwotnych. Energiczny, wesoły Afrykańczyk.
Zawsze jak szyję kosz czy inny filcowy wytwór z nową dla mnie rasą, staram się trochę ją poznać. Dzięki temu lepiej mi się rysuje :D
Z ciekawostek: psy tej rasy prawie w ogóle nie szczekają, wydają odgłosy przypominające jodłowanie. I specjalnie dla zaglądających tu kociarzy: przez to basenji nazywane są "kocimi psami". No i jak na Afrykę przystało są ciepłolubne. 




Psy tej rasy nie podlegają próbom pracy, ale tropić każdy może! Jeden lepiej, drugi gorzej! Nieważne! Liczy się dobra zabawa!

12 komentarzy:

  1. Śliczna torba :) Na pewno będę wpadała na bloga. Zapraszam Cię także na swojego : http://lovepets244.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej rasie, a torba cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten kosz i Twój piesio bardzo podobny wyszedł. Dobra robota:) W ogóle, to nie znałam tej rasy, ale jakiś czas temu oglądałam sobie filmiki pieskowe z serii Dogs 101 i tam właśnie był i ten.

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kosz. Bardzo lubię połączenie szarego z czerwienią. Jako kociara niewiele wiem o psach, więc fajnie dowiedzieć się czegoś nowego. A koci pies musi być intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedyś przyjdzie ci do głowy manie psa, to jak znalazł:D

      Usuń
  5. Koszyk z filcu śliczny ☺
    Pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosz doskonale nadaje się do pasteryzowania słoików z przetworami, wystarczy nakryć kocykiem i zostawić do wystygnięcia.
    Właścicielka kosza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Jestem pierwszy raz na tym blogu.
    Bardzo mi się podobają twoje pracę.
    Chciałabym zapytać czy robisz torebki na zamówienie, bo niedługo u mnie w domku pojawi się właśnie Basenji i chciałabym torebkę właśnie z tą piękną rasą!
    I ile bym za nią zapłaciła?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuje :)
      Zapraszam do kontaktu mejlowego pieskie.szycie@gmail.com. Pozdrawiam

      Usuń

:D