wtorek, 30 lipca 2013

Pieski małe trzy ...

Miło mi poinformować, że jeden z moich szmacianych tildo - piesków został obdarzony przez pewną Młodą Damę zacnym imieniem Kropek :)
Teraz druga Młoda Dama zostanie właścicielką kolejnego psiaka. Nie mogłam znaleźć materiału w identyczne kropki, jak Kropek, więc uszyłam do wyboru dwa psy w kropki i gdyby rozmiar krop nie przypadł do gustu jednego w kratkę ;D Każdy z nich otrzymał po dwie filcowe obroże do wyboru. Hurtem szyje się weselej;) Materiały w groszki i maczek to płócienko bawełniane (100%), a mimo to każdy jest inny w dotyku, kratka to dzianina, taka jak na t-T-shirt i ten psiak jest najmilszy w dotyku.






Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających do mnie!

23 komentarze:

  1. No jakie cudne trojaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja nie mogę, ale super słodziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie takie jak Twoje, ale mam nadzieję, że dojdę do wprawy:)

      Usuń
    2. daj spokój, moje pierwsz zabawki to się nadawały do straszenia dzieci :))) Twoje psiaki to mistrzostwo - są naprawdę pięknie i świetnie uszyte!

      Usuń
  3. Wystarczy spojrzeć na nie i już buzia się uśmiecha ! Mega pocieszne psiaki. Ja też chce !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główna zainteresowana właśnie jednego wybrała, pozostałe dwa do wzięcia:)

      Usuń
  4. Urokliwce. Lubię takie misiaki z ruchomymi nóżkami:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie! A jakie mają super ogonki :) świetne uszytki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. też chce! też chce! cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. No, do schrupania te pieski, przesłodkie po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne, pokaż jak takie uszyć. Pozdrawiamy z wako.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo....cudo .....cudo :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle rewelacja! Jak ja lubię ttuaj zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczności ! I, że sama je robisz *.*
    Podziwiam za wytrwałość, zaangażowanie i dokładność przy tworzeniu tych maleństw - są niezwykle urokliwe :)

    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń

:D