czwartek, 18 października 2012

Zupa Dyniowa

Właśnie w takich sytuacjach mam ochotę ugotować zupę z Dyni!!


A oto przepis mojej mamy na Zupę Dyniową:

składniki
gotujemy mleko, ok litra, w między czasie kroimy ziemniaki:


wrzucamy do gotującego się mleka, w czasie gdy się gotują, ścieramy dynię na grubych okach:


do gotujących się ziemniaków dodajemy dynię:


jak już ziemniaki i dynia są podgotowane, robimy lane kluski, według własnego wypróbowanego przepisu, ja takowego nie mam, więc nie podam :) 


gotuję, aż lane będą dobre. jeżeli zupa wyszła za gęsta, mi zawsze taka wychodzi , dolewam mleka i słodzę:) i można podawać!

Smacznego!!!

8 komentarzy:

  1. Zupełnie inna niż moja. Niestety nie mogę wypróbować :/ szkoda bo całkiem smaczna się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haa kiciuś je z Bolesławca!!! No arystokracjia:-)) ale dyni bleeee nie znoszę,za to lubię jej kolor :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego też kiciuś ma na imię Dynia:) kolory dyń są naprawdę w 100% ciepło-jesienne:)

      Usuń
  3. śliczny kotek.....a przepis wypróbuję z przyjemnością.......pozdrawiam Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kotek psotek ;)) a zupę polecam, jest jeszcze wersja z marchewką zamiast dyni.

      Usuń
  4. Wszyscy ostatnio robią zupę z dynii, ja tez chcę!!!Dzięki za prosty przepis, na pewno spróbuję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

:D