piątek, 16 stycznia 2015

Retro zima

Wrzucę ciut zimowego nastroju, jakby ktoś zapomniał, jaką teraz porę roku mamy :D





Jak już wszyscy nastrojeni, to możemy wrócić do Świątecznych prezentów, których nie zdążyłam jeszcze zaprezentować. Największą dumą napawają mnie podróżne woreczki na bieliznę! Uszyłam ich w ilości sztuk 22! Dla 11 osób, każdy otrzymał po dwa na czystą i brudną bieliznę. Pierwszy raz zmagałam się ze szwem francuskim. Materiały były przeróżne i nie chciałam, żeby czarne bikini było całe w nitkach. Zdjęcia z ukrycia podczas Wigilii, więc są jakie są, ale najbardziej żałuję, że nie obfociłam wszystkich :(


Uwolniłam metry zalegających tkanin głównie podszewkowych i innych różności. Wielkość takiego woreczka to około 35 cm x 35 cm, każdy ściągany na dwie tasiemki.

Uszyty został również worek na treningi dla młodego sportowca, co prawda wsparłam konkurencję piłkarską, ale to tak między nami;D Czego się nie robi dla przyszłej kadry narodowej!

Obszyci zostali również czworonożni członkowie rodziny, koty w liczbie sztuk 5 :D Filcowe gwiazdeczki z kocimiętką w środku!



Psiarnia w tym roku poszła w gigantyczne, wędzone kości wołowe! Ale przyjaciele rodziny obdarowani zostali takimi oto filcowymi kośćmi (zdjęcie niestety tylko jednej, o drugiej przypomniałam sobie, jak już na pocztę szłam:)


Na tym mój pracowity koniec roku zakończyłam:D Uszyły się jeszcze dresowe czapki z aplikacją jedynej słusznej rasy ;D ale żadnej nie zdążyłam sfotografować, więc postanowienie na nowy rok: szybciej łapać za aparat!

11 komentarzy:

  1. chciałabym mieć taki talent, niestety nie mam go za grosz xD
    no śnieg był…. a teraz u nas wiosna :p

    OdpowiedzUsuń
  2. HEHE się uszyły. Jak bym chciała żeby parę rzeczy się zrobiło, np podłogi odsierściły...

    Dobry Mikołaj z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te woreczki :D I te napisy- super wyglądają * o *
    Super te zabaweczki dla zwierzaków ^^ Ta kosteczka na pewno spodobałaby się Norisowi :)
    Szczerze to już bym chciała wiosnę :/ A wcześniej chciałam zimę xd

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Worek dla młodego sportowca świetny ☺☺
    ale z Ciebie zdolniacha

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku :) "Krzychu gola" mnie rozbroiło :) Woreczki na bieliznę świetny pomysł, przynajmniej nie trzeba sprawdzać organoleptycznie, która skarpetka do prania :D A z czapką coś pomyślimy, byś mogła dzieło zaprezentować !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nastrojowo i pogodnie:) Twoje uszytki są śliczne. Napracowałaś się. Mój ulubiony woreczek na bieliznę jest ten pierwszy i wpadła mi w oko ta gwiazdka z kocimiętką z żółtym serduszkiem:)
    Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Że zdążyłaś z tym wszystkim przed świętami musiałaś szyć to chyba w październiku :-p
    Fajne te zabawki dla kotów :) pomysłowe
    W ogóle wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Pozwoliliśmy sobie nominować Wasz blog do Liebster Blog Award, zapraszamy na http://www.marley-i-my.ownlog.com/2559730,komentarze.html i pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy uszyłaś! Zapraszam do mnie: http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

:D